Dagliga

hej! Jag tänkte ge ett litet tips! Asså jag vet inte om det inte är så användbart... Dagliga! det är många som inte gillar dagliga, Dock inte jag heller.Men ett tips är att tänka på det dagliga uppdraget som ett vanligt uppdrag då många gillar det mer.Jag vet att det är svårt eftersom det är varje dag. Men det är så jag har börjat med dagliga!
väldigt random blid här men men xD
Anonym
2015-02-01 @ 19:46:19

Asså jag måste bara säga detta men fattar du hur sjukt fantastisk du är och du vet inte vem jag är men måste bara säga att du har förändrat mitt "liv" älskar dig <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ponymountian.blogg.se

hej! jag driver kontot Tyra Ponymountain.detta är min blogg där jag skriver om sso, rollspel,nyheter och blogg saker bara.jag hoppas att du trivs här och läser min blogg!

RSS 2.0